Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2007 21:18 - Терапия за сексуални смущения
Автор: bogoizbrania Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1263 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 18.10.2007 21:22



imageНа този линк можем да видим най разпространения сайт за терапевтична помощ за хомосексуалисти. Според мен е достатъчно човек да се предаде изцяло на Господ и да започне да вярвава в Словото. Но понякога са неведоми пътищата Господни и някаква малко странна помощ във формата на терапия наистина може да помогне на някои хора. Хомосексуализма е много сериозен проблем, Павел казва че това е не просто грях, а даже много жестоко проклятие за хора отхвърлящи разума и Бога. Но ако този сайт и организация са създадени от бивши хомосексуалисто то аз съм ок с тяхната дейност дори бих се молил за успех им. Все пак е малко странно, мисля че всеки който се е отвърнал от някакъв грях би трябвало да забрави окончателно това нещо и просто да бъде нормален. Даже започнах да подозирам тези свидетелства в нещо по опасно от колкото изглеждат, например докато гледах едно от свидетелствата на излекувани си припомних как като по малък завиждах на мой съсед, които имаше по релефи мускули от мен, аз бях само едър като тинейджър. И подобно на много младежи които изпадат в самосъжаление помислих, че това е някакъв хомосексуален наклон. Сега разбирам че всъщност свидетелството ми е помогнало, защо разпространеното сред тинейджърите симптом на малоценност съм го приел за нещо друго. Предполагам че такива усещания както и някакво неправилно отношение към момичетата е причината някои младежи да започнат да се поддават на внушението, че са геове. Може би тази помощ да е за хора, които искат да бъдат свободни от демоничен контрол.
http://exodus.to





Гласувай:
0



1. thundergoddess - Баси как баламосваш горките хом...
23.10.2007 15:34
Баси как баламосваш горките хомосескуалисти. Както и админите на сайта, който си сложик. Толкова ли жалки отрепки сте станали, че вече се чудите кви простотии да измисляте, за да привлечете хора към разпадащата се и застаряваща жалка религиика? Ставаш доста еднообразен с тези фукни относно жена ти. В крайна сметка всички разбрахме, че е много хубава и очарователна, но както ти бях казала преди време явно е много глупава щом се е омъжила за теб :)
PS: От къде на къде ще слагаш това като сексуално смущение? Ти изобщо имаш ли представа, че сескуалността на човека е определена още от самото му раждане. Както беше казал докрот Хаус: "Опс, това не е човешка грешка." Хомосескуалистите са си напълно нормални хора.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bogoizbrania
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3647148
Постинги: 2411
Коментари: 813
Гласове: 3779
Архив