Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2007 20:06 - Как си излекувах зъба
Автор: bogoizbrania Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2068 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 26.10.2007 20:10


image
Неочаквано за мен моите реални познати проявиха голям интерес към откритието ми, с което си излекувах зъба. Миналата седмица ми се счупи парче от зъба, и започна да ме боли много силно, сигорно сте го изпитвали. Приложих следната процедура, купих наи естественните и качественни неща от които намерих, мляко, вино, ябълки, лук, кола лайт, дъвки без захар. Комбинирах, вино, мляко, ябълка, лук и по малко кола лаит и дъвки, на малки глътки и хапки, като не препоръчвам след виното да следва лук. Забравих да допълня, никога не съм пушил и захар не съм купувал от 2000 г., това е важно условие. Съставките в изброените храни се комбинират много успешно и сега зъба пак ми е още счупен от страни, дупката обаче зарастна направо чудотворно, но болка няма и се храня нормално. Не мисля че е въпрос на някакво чудо защото болката осезаемо намаляваше по време на жабуркането.
Не давам гаранция че посочената процедура ще сработи във вашия случай, а ако сте пушач или захароман, със сигурност няма. И Еремия и Езекил споменават, че зеленото грозде причинява увреждане на зъбите, което вярвам значи че качестенното грозде и вино, не това нашто със захар и спирт, лекува наранените зъби.


Тагове:   как,


Гласувай:
0



1. alexsis - :)
31.10.2007 13:56
браво на теб:) после направо ще трябва да го вадиш:) само клещи ще си купиш:) да ти кажа ли откъде?;)
цитирай
2. alexsis - :)
01.11.2007 10:13
не съм ти поставила диагноза:)извинявай ако нещо съм те засегнала-на така си говоря-шегувайки се:)май не съобразих че повечето хора трудно разбират шегите, и им липсва чувство за хумор:)или може би не:))))))))-пак се шегувам:)наистина се радвам че не те боли зъб:)))))))
цитирай
3. apollon - това е уникален метод базиран на ...
05.12.2007 20:59
това е уникален метод базиран на въображението и е нужно да се патентова самото въображение
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bogoizbrania
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3645276
Постинги: 2411
Коментари: 813
Гласове: 3779
Архив