Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2008 20:32 - Среща с числото в сянка
Автор: bogoizbrania Категория: Лични дневници   
Прочетен: 927 Коментари: 0 Гласове:
0



Числото в сянка е едно незабележимо число, то е засенчено от няколко много важни и често срещани числа в Библията, то стои всъщност за сега само на едно място или по скоро само там го открих, засенчено неизвестно число. Стана ми тъжно когато го видях, може би аз съм първия който го е видял, може би то е стояло с трепетно очакване да го забележат хора като; Кеплер, Декард, Нютон или поне легендарния Ойлер, всъщност Ойлер може би се е срещал с него, но го е изоставил. Сигурно е плакало за Евкилд, който го е подминал ангажиран в компанията на много други важни числа, не е посмяло да мечтае да види и Нютон, който освен числата е правил един куп други неща. Но ето сега то има мен, щастливо е радва ми се и аз му се радвам, защото сигурно за дълго ще е само мое, ще сме сами и никой дори няма да ни притеснява, да го ангажира с ненужни неща. Но то знае че само благодарение на мен то ще започне да прави това за което се е появило, знае че хората не могат да прескочат света на сенките където е застанало на самия му вход.

Това число е 138, то е не само в сенките на другите числа, но то като чели ги държи и аз смятам да видя какво стои зад него.

Дори му намерих и име Ephel Duath

image



Тагове:   сянка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bogoizbrania
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3646558
Постинги: 2411
Коментари: 813
Гласове: 3779
Архив