Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2008 21:10 - Постери за мотивация
Автор: bogoizbrania Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3286 Коментари: 3 Гласове:
0



Това са подбрани постери за мотивация, специалното в колекцията направена от мен е премахването на голотии, цинизми и груби простотии. Смятам че подбора е семейно ориентиран, макар на места да има грубости, мисля че подбора основан на оригиналност, стил и инспириране на идеи, е най доброто каквото за сега може да се намери в нета.


http://www.bogoizbrania.snimka.bg/album.php?album_id=301756&view=2

image

 

image

 

image

 

image




Тагове:   мотивация,


Гласувай:
0



1. doaiva - Скоро гледах
27.10.2008 22:04
"Дзифт" и там забелязах усилената употреба на "лозунги" и "постери за мотивация". Все свързвам този вид агитация с нещо старомодно, но въпреки това колекционирам модерните от тях на хартия. Има прекрасни асоциаций, като тази с Куин.
цитирай
2. doaiva - Да
27.10.2008 23:47
"Дзифт" се казва филма. Дзифт- това е т.нар. "дъвка занимавка" от черна земна смола, позлва се за спойка и т.н. Думата се ползва и за жаргон на "лайно".
http://www.cinefish.bg/movie.php?id=15242
цитирай
3. doaiva - Ох, да.
28.10.2008 00:06
Фредии...
За филма - да и аз не съм впечатлена.Но и научих малко неща.
Не, не съм видяла, но ще видя.
Благодаря, сега се посвещавам малко на скайп и после завивките. Лека.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bogoizbrania
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3645828
Постинги: 2411
Коментари: 813
Гласове: 3779
Архив