Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2009 21:22 - История на загубване и намиране
Автор: bogoizbrania Категория: Лични дневници   
Прочетен: 856 Коментари: 2 Гласове:
0



 История на загубване и намиране   Град Ерусалим и неговото местоположение след времето на Христос е най мистериозното нещо на световната история. Това е градът със възможно най-много; история, политика и малко религия и е част от вярата на няколко милиарда на земята, но само в този пост ще бъде посочено неговото реално местоположение на географската карта на света! Често споменавания в Библията град Ерусалим има не само интересна история, всички Библейски събития след 2000 г. на сътворението се въртят около него. Но и историята на неговото място след Христос е наситена с не по малко събития, мистерии и политически заблуди. Всичко което знаем за местоположението му до прословутата дата според атеистично-католическия календар на разпространение на Библията 1516 година, е че мястото на града се премълчава или е на едно много известно, много политизирано и много печално място. "Вечния град" Рим е получил тази си титла именно от онзи мрачен период на човешката история от преди 1516, когато Новия Завет е бил известен частично и преразказано, и папи и мафията свързана с тях, но представяща се за "църковни отци" е твърдяла, че Рим и Ерусалим са едно и също нещо или място! Повечето хора днес не знаят за този исторически факт, дори и завършили богословие и исторически и библейски коментари просто игнорират това твърдение. Е може и да са прави на историята както и на всичко около себето си хората са свикнали да гледат като на средство на печалба. Може пък и това да е Божията воля, не знам със сигурност, щом на богословите им харесва. Мен обаче такива неща не ме уреждат, веднага си зададох въпроса каква е причината за подобна лъжа? и отговора можем да го намерим в историята на описанието на Лутеровия живот, подобно на хиляди като него той е трябвало да отиде поне веднъж до рим=Ерусалим на поклонение в живота си, това е позната вид вяра и днес. Дали сред днешните хора отиващи да се покланят на дадено място, защото смятат, че е свято има и хора като Лутер е трудно да се прецени, съмнявам се че Бог ще направи едно и също нещо два пъти. Когато Лутер е отишъл до рим=Ерусалим според тогавашната официална църковна доктрина и според неговата все още ранна вяра, Лутер е вярвал че ще види наистина светия хълм Мория, както и останките на Храма и изобщо всички места споменавани в Библията. Неговата вяра във важността на това поклонничество пътуване е била толкова голяма, очакванията му от целта на дългия и изморителен път на прекосяване на Алпите пеша са били наистина огромни. Когато е служил меса в една от няколко то стари църкви в града дори е съжалил, че родителите му са все още живи, защото ако е бил отишъл по късно когато са починали, това е щяло да ги извади от чистилището моментално и е нямало нужда да стоят там няколко милиона години както са твърдели католиците тогава.   Така надеждата на тогавашния августински монах се е превърнала в първото разочарование в живота и във вярата му. Рим е било място на разврат и добре описано и преведено на български. Споменавам този случай, защото именно тази лъжа за мястото на Ерусалим е била и един от импулсите за превеждане на целия текст на Библията, защото именно от непознатата втора част на Деяния до тогава се вижда, че двата града не са едно и също нещо. Така че местоположението на Ерусалим и хълма Мория се оказват от значение не само написването, но и за разпространението на Библията. Еразъм превежда НЗ не само за да събори авторитета на Рим като собственикана цялата вяра, но и дори много от местата описани в Деяния, както и имената на еклесиите в Откровение са за да се отдели вярата от империята ма медичите. Това дело е продължено с настървение от реформаторите, Калвин и Лутер а малко по късно и англиканската църква заявяват че Ерусалим е на неизвестно място.   Веднага искам да припомня, че в поредица от предни постинги съм споменал, че думата за "рим" където е преведена като град, всъщност не е никакъв град, а е някакво духовно решение или инстанция, което е трябвало да се вземе от специално събрание, и поради това всъщност морското пътуване на Павел и посланието до "римляните" е съвсем друго нещо.   Така след 1516 рим получава много силен удар на престижа си, вече всички знаят, че това не е Ерусалим и Хълма Мория е някъде от татък морето, хората и до днес вярват, че в преводите на НЗ има споменаване на град Рим, което не е така както доказах. Така след тази дата вече всички смятат Града да е някъде оттатък морето, но къде точно не се указва, например в легендата за Тристан и Изолда се твърди, че поклонниците доказвали поклонението си до Ерусалим чрез поставяне на раковини по дрехите си, което е неудачен начин да се фалшифицира възрастта на книгата. Защото като писах този метод на поклонение е след 1516 при това доста ограничен в сравнение на славните дни на невежество от преди познаване на цялата Библия. Тази неизвестност обаче не трае дълго, когато Петър първи се качва на руския трон и се обявява за император, не пропуска да направи и едно епохално за историята на света откритие, Ерусалим е "втория Рим"! Третия рим е разбира се неговата столица Москва, именно за това руската столица е преместена на създадения от него Сакт Петербург. Така Петър 1 се сам обявява за император, за наследник свети Петър и естествено за пълноправен и законен владетел на "истинския" Ерусалим=Константинопол. Началото на 18-ти век е лош момент за такива международни апетити, край мъгливите брегове на Темза не спят и се включват всички средства за възпирането на северната мечка, като например дори и фалшифицирана история на Марко Поло е част от агентурната дейност срещу мечока от север. Това обаче не е единствената фалшификация с евентуално благородни подбуди, англичаните усвояват мегаломанските методи на Петър 1 и преместват цялата Библейска история още по на изток, така към средата на 18-ти век вече Библейските земи са на източния край на Средиземно море, което е и логично, защото това е място най близо до Египет. Аз доказах, че Египет е бил много по голяма територия, Северна Африка не е била пустиня и Египет е стигал на запад чак до днешен Тунис. От там на запад са били филистимците.   И сега за накрая, Ерусалим е почти залят от водите на морето и както Толкин описва историята на Авалоне само върха на Менелтарма е останал да стърчи над водите. Разбира се тази история има своите религиозни и социални цели, това междувременно споменаване, че върха на които се е служело на Еру - Илуватар и от когото Саурон се е страхувал все още се показва от водата е указание, че Толкин и негови близки са вярвали че върха на планината Мория която е не случайно спомената във Властелина наистина и на нашата "средна земя" може да бъде видян. Така библейските земи са потопени от водите, но в този постиг можете да видите къде е бил вечния град, града на мира Ерусалим. Е малко съм разочарован от това откритие, Толкин и компанията му ме е изпреварила, но нищо поне знам защо е рисувал собственоръчно на коледните картички до децата си връх потопен от вода.   Tolkien, Peter the great, history, acts of the apostles, location,


Тагове:   acts of the apostles,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Хммммм
09.06.2009 21:27
лайнарска работа ...
цитирай
2. ivoso - Всъщност
11.06.2009 11:56
град Ерусалим всъщност се изписва правилно на български Йерусалим.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bogoizbrania
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3634445
Постинги: 2411
Коментари: 813
Гласове: 3779
Архив