Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2010 14:30 - Собствен превод на Псалом 23
Автор: bogoizbrania Категория: Лични дневници   
Прочетен: 785 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.06.2010 14:30


 Собствен превод на Псалом 23, почти буквален превод с оглед на смисъла, че това са думи на Христос към Йоан кръстител.

Псалм 23

1 Песен на Давид за Бог. Пастира мой недостига ми
2 удовлетворява. На зелени пасища ме води, на напоявани места
3 обновява душата ми. Води ме по пътя на правдата в своето име.
4 Преминавам през долината на мрачната сянка, на страха и на злото. Твоят Жезъл е сигурност и спокойствие.
5 Приготвена е масата пред мен, поръсено е помазание от миро на главата ми, делът ми е предостатъчен.
6 Благодатта и милостта ще последват в дните на живота и ще пребивавам в домът Господен през всички те си дни.
 

psalm, old testament




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bogoizbrania
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3649544
Постинги: 2411
Коментари: 813
Гласове: 3779
Архив