Прочетен: 794 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 14.09.2010 12:54
Аналогии
в разпятието
Едва сега можах да намеря истинските подробности и детайли около разпятието и то благодарение на Самсон. Търсейки всички връзки на сватбата на Самсон и най-вече в тримата изпратени при него разбирам, че сватбената му седмица не е по време на безквасниците, а е точно в седмицата преди шатроразпъването, третия ден съвпада с деня на изкуплението. Тримата мъдреци, които е трябвало да отгатват гатанката все пак символизират тримата разпънати на голгота, на които им е била взета дрехата, но не от войниците, а от другите свещеници. Самия Иесус вероятно е бил с дрехата на избягалия собственик на магарето, носело дървата. Аналогията на символичната жертва на Мория, където Авраам закарва Исаак 2000 години преди голгота е свързана много по-плътно от колкото изглежда. Авраам оставя магарето и двамата спътници в подножието на планината. На същото място Христос намира магарето на човека, който е трябвало да запали огъня за изпичане на пасхалното агне. Там взима магарето и неговата свещеническа дреха, човека е побягнал подобно на Ваалам виждайки ангел.
В семейната пасха функциите са били разделени по следния начин, бащата е заколвал агнето, одирал е кожата символ на свалената дреха, разпъвал е трупа и е изваждал вътрешностите. През това време по-големите деца са запалили огън и са стоплили вода за измиването, това на голгота е направено от Христос. Жената в семейството е почиствала старателно извадените вътрешности и внимателно е изваждала мозъка на агнето, защото той се е броял за част от кръвта, която е трябвало да изтече. За целта мъжът е поливал разпънатия труп с топла вода. Ето от къде идва духовния смисъл на кръщението с вода, след водното кръщение следва духовното на опичането. Христос е получавал някакво вино или оцет на кръста като аналогия. Ето защо имаме трима разпънати на голгота и защо Авраам е водел с него двама момци, толкова функции е имало приготвянето на пасхата. А точната причина за разпъването е била, че напълно готовото за печено агне е било чудотворно взето от знаменитата пасха на 4121АМ и пренесено 2000 години по-рано на същото място, когато Авраам се е готвел да жертва Исаак. Авраам е видял вече готовото пасхалното агне, което е било приготвено от самия Христос и двамата свещеника според Закона, за да бъде принесена в Храма. Тръните, в които е било заплетено са били дървата и разпалките за огъня, явно тогавашното чеверме не се въртяло на шиш, а трупа се поставя на каменно барбекю изправен и дървата се натрупват отгоре му. Така вътрешностите поставени от долу няма да изгорят, преди да се опече останалата част.
Когато Авраам натоварва дървата на Исаак и се изкачват на планината, това символизира кой е доставчика на дърва на голгота, Исаак е образ на Сина Божии. Когато се качват горе Исаак пита къде е агнето, за което е мъкнал тези дърва. Същия въпрос свещениците са задали на Христос 2000 години по-късно, след като са видели, че то е било заклано и приготвено, но изчезва преди печенето, което е трябвало да бъде извършено от човека, чието място е заел Христос. Другите двама са започнали да убеждават, че агнето е било поставено на огъня и се е случило чудо като е изчезнало. Това обаче не е било достатъчно убедително и така, вместо да успокоят шокираните служители са си навлекли гняв и върху себе си и са били разпънати заедно с Христос.
Ето и защо тримата веднага са разпънали, без да чакат края на празника, видели са приготвянето на агнето, но когато е трябвало да ядат тази свята жертва агнето е изчезнало и тримата приготвящи го са обвинени в кощунство и разпънати на мястото му. Както споменах все пак празника и жертвата не е била провалена, тя бе приета от техния праотец Авраам и сина му Исаак, но хората по времето на Христос просто не го разбраха. Разпятието наистина бе по погрешка както установих наскоро, но направено не поради лична омраза и религиозна нетърпимост както ни внушава превода.
Ето
и други събития, чиито детайли насочват
към голгота;
121АМ
Кайн убива Авел, кръвта на Авел е на
земята и тя е осквернена, това предизвиква
влизането на греха и смъртта в света.
4000 години
622АМ
Ражда се Енох, важен образ за словото,
което идва веднага след годишнината от
голгота. 3500 години
1121АМ
Умира Кайн. 3000 години
1621АМ
21 години след потопа, Ной е на 801 години,
а синовете му на 121 години. 2500 години
2121АМ
подробно описаната символична жертва
на планината Мория от Авраам и Исаак.
2000 години
Закона
е даден през 2500АМ, 1600 години до раждането
на Иесус през 2500АМ, по време на Изхода
е умрял първородния на фараона. Тогава
е официалното установяване на пасхалната
жертва на едногодишно агне 1521 години
преди голгота.
2521АМ
Ваалам и магарето му срещат Ангел. Ваалам
иска да види Святото място, но драматично
е върнат обратно. 1600 години
2541АМ
Превзет е Йерихон, двамата свидетели
успяват да се измъкнат живи и здрави,
но на голгота и тримата стават жертва.
1520 години
2621АМ
Умират двата сина на Елимелех, Маалон
и Хелеон. Рут и Наоми се връщат във
Витлеем. Овид се ражда през 2622АМ точно
2000 години след Енох. 1500 години
3050АМ
Основан е Йерусалим по предложение на
Авесалом на осем годишна възраст. 1071
години ( 7*9*17 )
3060АМ
Авесалом умира на дърво, "между небето
и земята". 1061 години
3121АМ
Първата жертва в новопостроения Храм
600 години след Синай. 1000 години
3421АМ
Сватбата на Самсон трима случайни
мъдреци в Аскалон са убити, за да им се
свалят дрехите като разпънатите на
Голгота. 700 години
3521АМ
Вероятното преселение в земята на Авел,
"Бабилония". 600 години
old testament