14.12.2010 20:52 - Защо Метеоритите съдържат магнитно желязо ?

Последна промяна: 15.12.2010 12:58

Защо Метеоритите съдържат магнитно желязо ?   На този въпрос не успях да намеря отговор, поне не и с гугъл. За това реших сам да намеря обяснение според моите открития за миналото на слънчевата система. Намагнитването на метала е процес изискващ доста енергия и магнитната сила спада с течение на времето в зависимост от обема и заобикалящи предмети. Най-интересното е, че при нагряване магнетизма изчезва, особено при разтопяване на метала. Метеоритното желязо въпреки очевидната му форма на стопен метал, както и на известния процес на възпламеняване на метеорита при влизане в атмосферата е все пак магнитно, напук на всякаква логика магнетизма не е изчезнал. Отговора на тази загадка е следния, единствените места, където магнетизма може да се индуцира в метал и то в огромни количества е от трите мощни магнитни източника в космоса, Слънцето, Юпитер и Сатурн. От слънцето няма как да се измъкне твърда материя, за това единствените места за намагнитване остават да са газовите великани Юпитер и Сатурн. Метеоритите очевидно са остатък от катастрофи в планетарен мащаб, като явно материя е изхвърлена и от Юпитер и Сатурн. Планетен материал според мен идващ предимно от повърхността на Марс и Плутон, чийто размери са силно намалени в следствие на остъргване на повърхността им при Библейски катастрофи е намагнитен от газовите великани. Намерих обяснение и за запазване на магнетизма при високи температури, ако метал попадне между два магнита и започне да се нагрява може да се стопи, процеса е рязко спрян от някакъв охладител, например вода и лед, срещащ се изобилно сред астероидите. Именно Лед е бил изхвърлен от Сатурн, за да образува тези големи пръстени. Магнетизма указва и за скорошните катастрофи с планетите, станали около преди по-малко от 2000 години.   science, time   - - -   Промени в часовете в часовника   До днес по погрешка поставях началото на денонощието с час нула, сега разбирам, че номерацията на часовете не трябва да има нулев номер, а само цели числа, часовете са едно цяло. Дните в месеца се разделят на 4 седмици и два допълнителни извън номерацията на седмичните дни, за това при тях има дни с нулев номер. Часовете започват с първи час и при края на денонощието след края на 16-ти час би трябвало да започне 17-ти, 17-то число е и деня в месеца на оживяването. Промяна направих и при номерацията на тези нулеви допълнителни дни, те са общо по два в месеца, но също трябва да започнат с 1 и последния да е 24, като новия първи ден в годината би трябвало да се пада номер 25 колкото е годината на Закона умножена по 100, 2500АМ.   Time

Тагове:   Time,   science,

1. raders - Вместо да си съчиняваш собствени ...
18.12.2010 22:04
Вместо да си съчиняваш собствени версии, вземи и прочети какво са писали по въпроса умните хора. Препоръчам ти книгата "Вселената във времето" на Паоло Мафей - италиански астрофизик. Там са описани сериозно и научно /без библейски щуротии/ всички процеси за раждането и живота на вселената, както и оформянето, развитието и смъртта на небесните тела. Също и за произхода на всички елементи от Менделеевата таблица. И по какъв начин е възникнала материята и всички метали. Ще ти бъде от полза, за да не фабрикуваш смехотворни версии за сериозни неща.
цитирай