Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2012 23:58 - Един авторитет, дори и за мен
Автор: bogoizbrania Категория: Лични дневници   
Прочетен: 464 Коментари: 0 Гласове:
0



В моя блог се публикуват изцяло лични открития, но все пак на света има и автори, които не могат да се пренебрегнат, въпреки че те не изследват като мен фактология, реалност и истина. Един от тези автори е Гилберт Кийт Честертон и не мога да не се изкуша да направя паралел, въпреки разликите между моите изследвания и неговото творчество. Гилбърт е един от най-способните и плодовити автори, но въпреки нескромността на изявлението, аз съм за сега достигал до познанието на истината възможно най-близко, просто никой не е както bogoizbrania.
На линка е книга която мога предимно да препоръчам и дори да има някой нередности не бих се осмелил да критикувам. Известния с парадоксите си автор като чели умишлено ме дразни с нередности за контраст на гениалните си достичения. На български съществуват няколко пасажа от ортодоксия, но изданието от 1994 е изчерпано, за това прибегнах до руския текст.
http://www.chesterton.ru/ 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bogoizbrania
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3650096
Постинги: 2411
Коментари: 813
Гласове: 3779
Архив