Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2014 13:19 - Защо за bogoizbrania интернета е манна небесна
Автор: bogoizbrania Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1048 Коментари: 0 Гласове:
0



 

 

Защо за bogoizbrania интернета е манна небесна


Преди малко намирам статия за,

Новата религия е "технологичното въздържание". А предния ден виждам известен гуру изключително активен до скоро в нета да кълне фейсбука и неговите регистрирани юзъри с всички проклятия на реалния свят. За целта реших да дам и аз своето мнение по въпроса. За bogoizbrania именно ползването на интернет е начин да се достигне до информация даваща сведения за основните въпроси в живота и вярата. До скоро ревях като малко дете заради закъснението, че съм се родил през 20-ти век и хората родени преди стотина години са ме лишили от шанса да стана откривател на математиката. Но едва сега разбирам, че предците ми никога не биха могли да направят откритията, които съм постигна чрез събиране на информация от много места и постигната чрез делото и трудът на много други хора по света. Откритията ми са повече плод на технологиите и информация за колективната дейност на хора, отколкото на небесно просветление. Нещо непостижимо и непознаваемо преди 200 години едва сега е възможно да се открие и изтълкува.

Все пак не съм толкова модерен и технологичен колко може да се помисли въпреки висенето в нета за дълго време. Ползвам само старомоден настолен компютър и обикновен мобилен телефон, никога не съм имал ТВ, нямам дори ноутбук, никога не бих си купил смартфон или таблет, освен ако не си сменя работата и там да ги ползвам. От други джаджи имам мп3 плеър и толкова за хардуера, дори преди време подариха нa съпругата ми електронна фоторамка, която почти веднага се развали и ни върнаха парите. Но поне предвиждам да си купя електронна книга. В софтуера не играя на игри, не си снимам храната, не кликам на тъпи снимки. Все пак в социалните мрежи блога ми и други сайтове показвам публично личното си отношение по проблеми в света, което е начин да се покаже вярата. Например активно кликам на линкове, в които се критикуват абортите и ваксините, две от най-ужасните злини на съвременното общество, които убиват и осакатяват деца. Това че почти никой не ме забелязва и така няма да спра това зло не е от значение за вярата, важен е принципа, който човек подкрепя, не социалната фасада, която хората си боядисват. Колкото и еретично да звучи, но днес истинският вярващ трябва да отделя внимание на нета както неговите баба и дядо са отделяли на църквата. Днешни нет е днешната църква.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bogoizbrania
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3651020
Постинги: 2411
Коментари: 813
Гласове: 3779
Архив