Имена в Отткровение
От.2:6,15 the deeds of the Nicolaitans
(Gen 2:15 [KJV]) And the LORD God took the man, and put him into the garden of Eden to dress it and to keep it.
(Gen 2:16 [KJV]) And the LORD God commanded the man, saying, Of every tree of the garden thou mayest freely eat:
-
(Rev 8:11 [KJV]) And the name of the star is called Wormwood: . . .
(Gen 18:1 [KJV]) . . . .and he sat in the tent door in the heat of the day;
-
(Rev 9:11 [KJV]) . . . the Hebrew tongue [is] Abaddon, but in the Greek tongue hath [his] name Apollyon.
(Gen 11:9 [KJV]) Therefore is the name of it called Babel; . . .
Зловещо звучащият стих напомнящ за трагедията от 2001 година е свързан със стих с огледална номерация Битие 11:9 където се споменава за изгражданто на Вавилон. И двата стиха имат предвид лондон бъдещатата столица на Обединеното Кралство.
-
(Rev 14:1 [KJV]) And I looked, and, lo, a Lamb stood on the mount Sion, . .
(Gen 14:10 [KJV]) And the vale of Siddim - division
(John 12:15 [KJV]) Fear not, daughter of Sion: behold, thy King cometh, sitting on an ass"s colt.
(John 12:16 [KJV]) These things understood not his disciples at the first: but when Jesus was glorified, then remembered they that these things were written of him, and [that] they had done these things unto him.
-
Армагедон 16:16
Откровение 16:16 споменава за място с име Армагедон. Номерът на стиха е препратка към стихът в Битие 16:16, където се споменава за раждането на Исмаил, когато Авраам е на 86 години, като фразата на английски е fourscore and six. Споменаването на това число, е за да се направи връзка с Йоан 2:20, където числата 4 и 6 указват на средното им аритметично, числото 5 е за “родината” на юдеите югозападният съюз от 5 графства. Двете имена Армагедо и Исмаил са първичната форма на парламента от една камара, тази на представителите.
-
Гог и Магог От.20:8 и Бт.10:2 ( Gog and Magog, Gomer, and Magog)
Двата стиха, От.20:8 и Бт.10:2 са числово свързани, глава 20=10*2 и стих 8=10-2. Смисълът за двете имена в От.20:8, Гог и Магог е като за първите два сина на Яфет в Битие, Гомер и Магог. Стихът е поетичен начин да се изрази пълна победа над сепаратистте от югозападният съюз, дори и в сферата на образованието. Ето защо главата завършва с втората смърт и огненото езеро. За признаване на образователният ценз е необходимо политически коректно поведение и творчесто. За синовете на Яфет и по-специално за Гог и Магог се споменава и в Езекил на няколко места, но това е само продължение и развиване на идеята Откровение.