Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2018 12:51 - Светът . . . е по-силен от теб
Автор: bogoizbrania Категория: Лични дневници   
Прочетен: 604 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Светът . . . е по-силен от теб   Думата World, се среща в Йоан 59 пъти, от 1:9 до последният 21:25. Смисълът на числото е в номерацията на стихът. (John 9:5 [KJV])  As long as I am in the world, I am the light of the world. ОТ - 46, броят на буквите в латинската азбука, малки и главни. НТ - 206, броят на главите в НЗ е 260 Всички 252 = 4*9*7, числото символизира и обединението на югозападният съюз от 5 графства с централният символизиран с числата 11 и 22.
image   I know how to hurt  I know how to heal I know what to show  And what to conceal  I know when to talk  And I know when to touch  No one ever died from wanting too much The world is not enough  But it is such a perfect place to start, my love  And if you"re strong enough  Together we can take the world apart, my love People like us  Know how to survive  There"s no point in living  If you can"t feel the life  We know when to kiss  And we know when to kill  If we can"t have it all  Then nobody will The world is not enough  But it is such a perfect place to start, my love  And if you"re strong enough  Together we can take the world apart, my love I feel sick  I feel scared  I feel ready  And yet unprepared The world is not enough  But it is such a perfect place to start, my love  And if you"re strong enough  Together we can take the world apart, my love The world is not enough  The world is not enough No, nowhere near enough The world is not enough

  https://www.biblegateway.com/quicksearch/?quicksearch=world&qs_version=AKJV



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bogoizbrania
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3648628
Постинги: 2411
Коментари: 813
Гласове: 3779
Архив