22.09.2018 22:49 - Mентетата в слънчевата система

Последна промяна: 23.09.2018 15:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Mентетата в слънчевата система

Значение на думата Pluto

Преди малко гледах документален филм за постиженията на НАСА. Бивш пенсиониран служител, понастоящем служител в музея на авиацията разказа как в началото на 60-те в училищните учебници е имало уроци за растителноста на Марс и как тя успява да преживее суровата почти “канадска” зима. Като се игнорира дори важен факт. Още от 19-ти век е било ясно колко слабо е гравитационото поле там и съответно газообразна и течна вода не би могла да се задържи, само големи прачета лед скрити от слънцето. За съжаление подобен вид заблуди продължават да съществуват и най-наглата от тях е “планетата” Плутон.

Това съвсем случайно откритие бе направено, когато осъзнах, че 4-те и спътника открити от Хъбъл са само лична изява на мой познат, бивш познат. Персонаж с гигантско его и отвратителни обноски, той разбирайки за измисленото откритие от 1930, решава да го ползва за лични цели. С което ми подсказа да погледна по-сериозно на всички по-големи открития в слънчевата система.

Апаратът на НАСА "Нew horizons" гематрия 166, изстелян 2006-та не случайно се управлява от университета Джон Хопкинс, за разлика от другите реално съществуващи от ДжПЛ. Такъв апарат няма, ракетата е пуснала някой шпионски сателит, а снимките на повърхността на Плутон - Харон идват от ето тзи линк https://www.newhorizons.com/.

Интересна е връзка между откриването на спътниците Pluto & Phoebe. Тя е в следната личност, William Henry Pickering (February 15, 1858 – January 16, 1938), той открива Фиби по метода, по който в последствие ще бъде открит и Плутон. Шарлатанин и интригант с налудничави и измислени открития, създава обсерваторията Лоуел, където е “открито” другото менте Плутон. Той е автор на теорията обясняваща орбиталните колебания на Нептун с планетата ‘икс. Негова е теорията за континенталният “дрифт”, като следствие изваждане на материал от Тихият океан за създаване на луната. В последствие е била преработена и приписана на не чак толкова компрометиран “учен”, за да хване декиш.

Други заслуги на моят познат, бивш познат, са кентавърът “Чарикло” с пръстените, открит когато се роди дъщеря му през 1997-ма и междузвездната комета от миналата година отбелязваща нейната 20 годишнина.

Планетите са общо 10 или 9+1 със Слънцето и Церера, цифра символ на закона. Спътниците на планетите са само 7, така общо на небето е слънцето и 16 сътворени планети, число символ на времето. Седемте естественни сателита са само тези с диаметър над 1000 км. Познати са с имена: Ганимед, Титан, Калисто, Йо, Луната, Европа и Тритон. При броене от вън на вътре в поредицата орбити на планети сателите са на места №1 Тритон, най малкият с размер №7. Следва Уран без сателити, Сатурн №3 с един сателит с размер №2. Юпитер с орбита №4 има 4 сателита с размери № 3 - 6 - 1 - 4. Орбити 5 и 6 са без сателити и на 7-та орбита, земната е Луната размер №5. В поредицата по размери получаваме числото 7 - 2 - 3 - 6 - 1 - 4 - 5. Според броят на сателитите и позиция на орбита имаме числата 1 - 1, 0 - 2, 1 - 3, 4 - 4, 0 - 5, 0 - 6, 1 - 7. 11, 13 и 17 са първите три ПЧ, които са и прости. 44 е щастливо число и напомня на 16, числото на планетите и сателитите им, 17 за числото със слънцето.

В нета има копи-песйствани теми за конспирации, за съществуване на общност на вярващи в плоската земя и отричащи кацане на луната, силно преувеличавано като смисъл постижение. Това са тиражи на платени тролове, и такива неща трябва да се игнорират, те се пускат от медиини манипулатори за прикриване на истинските измами и лъжи в астрономията.

================