Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2019 00:54 - Превод на Псалм 23
Автор: bogoizbrania Категория: Лични дневници   
Прочетен: 394 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.04.2019 18:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

23

1 Псалм на Давид. Господарят е моят Пастир; Аз няма да съм в лишение.
2 Той ме разполага сред зелени пасбища; Той води ме до спокойни извори.
3 Душата ми се възстановява; Повежда ме по пътят на праведността поради името Си.
4 Да! дори и през долината на мрачната сянка ако преминавам. Няма да се уплаша от зло; Защото Ти си с мене; Твоят жезъл и Твоята тояга, те ме подпомагат.
5 Приготвяш пред мене трапеза в присъствието на неприятелите ми: помазваш с миро главата ми; чашата ми се препълва.
6 Осигуряваш благост и милост да ме следват през всичките дни на живота ми; И ще пребивавам в дома Господен завинаги.





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bogoizbrania
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3649422
Постинги: 2411
Коментари: 813
Гласове: 3779
Архив