Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2017 19:15 - От двата края на булеварда
Автор: bogoizbrania Категория: Музика   
Прочетен: 669 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.02.2017 20:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Апологетикс, от двата края на булеварда или двете крайности.


Четейки най-подробното описание на явлението “проказа” или leprosy на английски в Левит 13 и 14-та глава се остава с впечатлението за някакво кожно заболяване. Все пак като се погледне НЗ виждаме нещо странно, среща се сравнително често в Матея, Марк и Лука, но никъде другаде в НЗ. Дори и в СЗ проказата се намира едва в в няколко исторически книги без пророческите, поетическите и Битие. Тази особенност покзазва и смисълът на понятието, това е някакъв временен феномен от миналото на Англия и дори изобретение на Югозападът. Щом в Лука имаме инцидент с 10 прокажени, от които само един е върнат обратно, това е указание за обединението на разединеният юг и поставянето на една столица Лондон. Първоначално авторите на Йоан са решили да игнорират тази измишльотина, но в последствие авторите на другите три Евангелия са решили да споменат явлението като отживелица отменена от Исус. А авторте на Левит дори са се опитали да я представят като болест. “Проказата” е някакво назначение, с което определен човек маркира някакъв проблем. Ето и произхода на думата.


Leper = problem


APOLOGETIX – BOULEVARD OF BOTH EXTREMES LYRICS


I walk a lonely road

I know no one and I am an unknown

I"m Samaritan though

Got a known disease but I"ve got no home

I"ve got this leprosy

All the folks who are approaching scream

Where"s their sympathy?

They run and show me none but I"m not alone

I"m not alone, I"m not alone

I"m not alone, I"m not a...


My fellow homeless ones

They walk beside me

We share those marks that go with skin diseases

There"s nine Jewish among us

They don"t mind me

With them I"m not alone


Ah...


We"re all from Palestine

Race divides us but their skin"s like mine

And like Frankenstein

Ugly, wretched, scarred like Al Capone

We see Jesus Christ

Let"s walk up to him, he seems all right

Yet in Bible times

We know it"s not allowed, we must walk alone

But I"m not alone, I"m not alone

I"m not alone, I"m not a...


My fellow homeless ones

Who walk beside me

They shout "Have mercy on us,

Please Lord Jesus"

Then Christ said we should turn from there

And find priests

To them I"ve got to go


Ah...

I"ve got to go, I"ve got to


Our Lord just rescued me

From a cruel bizarre awful disease

Went to see the priests

And on the road the Lord was my doctor


Those fellow homeless ones

Were healed just like me

I shall embark

To go give thanks to Jesus

The nine all wish me luck

And stand behind me

And then I walk alone








Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bogoizbrania
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3645764
Постинги: 2411
Коментари: 813
Гласове: 3779
Архив