28.06.2007 23:43 - Теория на обезмисленността
Автор: bogoizbrania Категория: Технологии

Последна промяна: 25.12.2007 12:44

Ще направя кратък преглед на някои от основните митове в философията, която някои хора наричат наука. По надолу разглеждам плагиятския характер на Айнщайн, критики могат да се видят на сайта; http://einstein52.tripod.com/alberteinsteinprophetorplagiarist/index.html

Но първо ще разгледам няколко от митовете. Формулата за енергията, масата и скоростта е страшно известна и фантастично безсмислена. Самото понятие за енергия без реална дефиниция е измислица, енергията трябва да се дефинира според състоянието на някакъв предмет или процес. Докато в тази формула виждаме първо някаква маса, тази маса е на някакъв фотон, който е продукт на теория за строежа на частиците. Получаваме теория на друга теория на някакво предположение, никой не може да докаже съществуването на фотона, но тук имаме неговата маса. Другото е скоростта на светлината на квадрат, това вече е дявол на магаре, защото светлината няма скорост, но върху това ще се спра на друго място. За самата ТО мога да цитирам, че първоначално не се е казвала въобще така, това име са и го дали по късно с цел популизъм, на сайта който далеч не е пълен, има описание на цялата поредица от информационни и псевдонаучни тиради. Има много други сайтове против Айнщайн, но са доста фашистки и не могат да им давам линкове и дори да ги приемам като приблизително правилни. Астрономически доказателства за теория на относителността. Ето какво гледах миналата зима, по „нешанал георафик“ пуснаха предаване за 10-те най велики открития в науката. Предаването беше за обикновена публика и нищо особено за сериозно изследване, но нека да дам малък коментар, защото в него бяха показани известни учени. На последното 10-то място беше поставен sir Isaac Newton и законите на механиката, докато на първо място публиката постави теорията на относителността или ТО за краткост. Механиката на Нютон беше набързо претупана, а думата математика въобще не бе упомената, тази дума плаши мнозина хора, но нали все пак предаването е за наука. На Нютон принадлежат много интересни открития като; огледалния телескоп и изобщо съвременната оптиката, обяснението за приливите и отливите в океана като част от принципите на механиката, орбитата на луната и кометите, например описаната от Хали, Халеева комета е направено след като Нютон определил датата на връщането и появата и в юж. полукълбо, също и много други открития в; математиката, астрономията, физиката, химията и дори икономиката. Той именно за пръв път е въвел "Златния стандарт" и е започнал сечене на монети от сплави на по прости метали, докато е бил кралски ковчежник. Всички тези постижения и много други бяха пренебрегнати от зрителите, но всички се възхитиха от ТО, особено някакъв професор в Ню-Йоркския университет. Ето някой от неговите бисери, още по времето на Айнщайн, за краткост надолу само А.,било забелязано, че Меркурий ускорявал орбитата си, това откритие бе използвано да се определят законите на механиката като безполезни, и Нютон като отговорен за този пропуск, изрази се така сякаш Нютон беше лично свързан за неправилно въртящата се планета. Забележка първа, ускорението на Меркурий и както се оказва сега и на Венера и Марс са пренебрежимо малки, в космоса вероятно е имало или дори има някакви допълнителни сили които водят до това едва забележимо избързване, никакви закони на механиката не са нарушени, просто липсват достатъчно данни. Това бе използвано като въведение за да се започне с нови нападки по адрес на Нютон, професора продължи, "Нютон казва, че силата на гравитацията ни дърпа надолу, докато А. смята, че пространството ни притиска", при края на фразата постави ръката си над врата си и леко притисна главата си надолу! Уауу, възкликнах; "не шия, а врат". Забележка втора, "пространството" нищо не може да натиска, пространството е просто място. Помните ли обяснението за приливите и отливите на Нютон, прегледайте го внимателно, това е 100% доказване за съществуване на гравитационни сили. Третия аргумент бе просто шокиращ, просто не знам как да го опиша, като доказателство за ТО бе споменато (!) Затъмнението в Аржентина през 1919. Тогава бил направен следния експеримент показан на екрана с рисунка, разбира се от близък познат на А. На първата рисунка бе показано нощно небе със звезди, на следваща имаше нарисувано пълно затъмнени, като на фона на рисунката небето беше нарисувано . . .тъмно и имаше изгряли звезди! От това описание можем да заключим, че явно в Аржентина свети друго слънце, няма начин в тропиците посред бял ден да видим звезди на небето, предполагам всички знаем, че затъмнението от луната просто хвърля малко сянка на земята за няколко минути нищо общо със звездите няма. На втората рисунката бе показано, че звездите видимо се разместили, това е вследствие на изкривяване на пространството както бе обяснено. Нека да започна с няколко забележки, правя го защото колкото и да е невероятно това бе споменато от учен в известен университет, не е чуто в ресторант. Първо, по време на затъмнение не се виждат звездите и небето не притъмнява като през нощта. Второ, от 1919 до днес е имало доста затъмнения и все добре наблюдавани, защо само приятеля на А. е видял това нещо? Трето, за да се твърди, че има някакво "изместване" на звездите то трябва да имаме някакъв приличен начин да измерваме разстоянието между тях, трябва ни сравнение с нещо и то такова нещо, което е в космоса, сравнимо със звездите, за да показва изменение. На рисунката просто се виждаше зумване на изображението и светлите точки наричани звезди се раздалечиха спрямо рамката на рисунката, освен да нарека това смешно и абсурдно не виждам какво друго обяснение да намеря. Предполагам повечето хора не биха се отнесли така с ТО, но моето заключение е следното, всичко което противоречи на законите на механиката е просто философия или литература. Не пиша от неприязън към А. или другите му съвременници, зная че учените също са хора и те имат деца , разбира се, че не могат всички да са като sir Isaac Newton и да работят до живот на кралска служба без да получат и пени за верността си към короната и науката. Все пак ТО не е просто една философия и литература, тя е сериозна заплаха за социалните устои на обществото и дори в някой случай може да предизвика сериозни психологически смущения в някои индивиди. Например кубизма в изкуството е бил вдъхновен именно ТО, когато някакъв известен французин сподели идеите си с А. той предпазливо му намекнал, че не може да прилага така идеите му, но в крайна сметка кубизма стана световно разпространен. Това е линк с изследвания които смятам, че подкрепя моето мнение първия е за прословутото звездно затъмнение през 1919 ; http://einstein52.tripod.com/alberteinsteinprophetorplagiarist/id9.html Можете да разгледате целия сайт има описание за цялата ТО.