Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2008 17:04 - 'ПРО-ПРОТИВОРЕЧИВ' АКТ БЕ ГЛАСУВАН В LOUISIANA
Автор: bogoizbrania Категория: Технологии   
Прочетен: 895 Коментари: 1 Гласове:
0




Тази седмица е годишнината на случая “Monkey Trial” (July 10-25, 1925), и народа се събра в Dayton, Tennessee за да празнува там където делото започна. Разбира се съдебното дело бе различно от широко промотираната в училищата пиеса "Inherit the Wind", но повечето хора не са информирани за това. Знае се само за дебата сътворение/евплюение започнал на 25 Юли 1925 в Дайтън. И дори това, че John T. Scopes бе обявен за "виновен", представянето в медиите бе пропаганда на еволюението.

Войната все пак не свършила. Тази седмица, след 83 г. Американците все още се борят срещу еволюторите в държавните училища промиващи мозъците на учениците. През 1925, съда узакони и легализира произхода от маймуни в държавните училища. Днес бе разрешено на учениците да се съмняват в това?

Тази седмица в Луизиана губернатора Bobby Jindal посрещна всичкия ураган наimage либерална критика, защото подписа щатския закон даващ право на академична свобода в критикуването на противоречиви и съмнителни теории като еволюцията и глобалното затопляне. Закона не започва нова учебна програма. Той разрешава принципно да се изучават противоречия, когато това е обективно и не поставя промоция на религиозни доктрини.

Закона позволява на учителите да ползват странична литература и учебни материали в помощ на студентите за осмисляне, анализиране, критикуване, и представяне на научните теории с обективни методи. Съмнителните предмети, които могат да се разглеждат са; еволюението, клонирането и глобалното затопляне. Училищния съвет все още може да контролира допълнителните материали за ползване, но се дава възможност на програмата да представя всички аргументи по даден въпрос.

Новия научно-образователен декрет получи подкрепа и от двете партии и само трима представители гласуваха против. Много учени потвърдиха подкрепата си за декрета. Само фанатично-либералната фракция се противопостави на документа с довода за религия в училището. Както адвоката Michael Wolf се изказа пред Baton Rouge Press Club, "Това само ще подкопае и представи образа на щата . . . основно като даде гласност на религиозното образование и политическата пропаганда. Това е политическо сводничене."

Най интересното е че най големия противник на законопроекта е хуманистката и атеистката Barbara Forrest. Представя се абсурда религията да е антинаучна. Въпреки че почти всички учени са били теисти представящи законите на природата като част от творението на Бог.

Думата "либерал" е означавала открит за чуждото мнение. Днес либерализъма е напълно обратното. Това е нарцистично, хедонистко, антидуховно виждане завладяло държавните училища, и особено университетите, либерализма е всичко друго, но не и либерален. Истинския либерален ум ще позволи на учащите се да разгледат внимателно и обективно доводите на всяка теория независимо до какъв извод достигат. Днес това не се позволява. Когато стане на въпрос за политически мотивирани теории като еволюение и глобално затопляне, всякакви възгледи и факти против се отхвърлят без обяснения.

Както John G. West неотдавна отбеляза по National Review Online,

"Опонентите представят декрета за научно образование в Луизиана като "анти-наука". В действителност, противниците искат да заглушат всеки несъгласен, това е тяхната научна теза. Американските ученици трябва да са информирани за научния консенсус по всеки въпрос, но също трябва да имат възможност да видят и доказателствата за този консенсус. Те трябва да се научат да сравняват интерпретирането на доказателствата от учените, както и аномалиите на които не може да се даде нормално обяснение с теории".

Научното знание е винаги в движение. Ние непрекъснато учим нови неща за света, събирайки мнения за това какво е и не е наука придвижва научния прогрес. Учения следва фактологията, независимо какво тя показва дори и тя да смущава тяхното божество.

Линкове по въпроса:

 • Louisiana Confounds the Science Thought Police - National Review Online
 • Evolutionists Fear Academic Freedom - Townhall.com
 • Great Questions Of Human Destiny Don"t Change; Science"s Answers Do - Tennessean.com
 • Science Law"s 2 Sides Debated In Baton Rouge - The Times-Picayune
 • Creation/Evolution Study Resources - Koinonia House




Гласувай:
0
0



1. strianakiev - Войната продължава...
19.07.2008 19:32
Много е странно, как може да се твърди, че воюват традиционната наука и религията..та те нямат допирни точки..А войната си е сблъсък на неща от една мяра…Така наречената традиционна наука "изследва" илюзията на нашия постоянно променящ се свят и за тази цел се опира на нашите пет сетива предоставени ни от Твореца в момента на нашето раждане. Резултата от подобен род изследвания винаги е нещо, което се променя. Ако днес едно нещо се приема за истина след време то изобщо не се приема за истина, защото и двете страни в процеса на изследването вече са се променили. От своя страна религията (визирам Христовото учение) изследва духовния свят, който не се променя. Христовото учение ни показва как живеейки в тяло да постигнем Божията благодат. Ако може да се говори изобщо за война то тя е възможна само във нашите представи за добро и лошо. Ако канонизираното християнство е води войни със своите „противница” то това е война само на клира с цел лично обогатяване и по никакъв начин не може да се свърже с Христовото учение. Извод е категоричен. Не е възможно да има война между традиционната наука и мъдростта дадена ни в Христовото откровение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bogoizbrania
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2319923
Постинги: 2189
Коментари: 793
Гласове: 3688
Архив