10.10.2007 01:38 - Критика на квантовата механика
Автор: bogoizbrania Категория: Технологии
Прочетен: 2057 Коментари: 3 Гласове:

Последна промяна: 05.06.2008 23:18

image

Квантова механика

Нужна ли ни е такава теория, с която да обясняваме явленията, чиито причини са неизвестни. Според авторите на уикито и на днешните физици, на нас ни са необходими едни нови правила, с които да обясняваме всички явления свързани със светлината, електричеството, магнетизма и други такива. Квантовата механика се явява като един по висш език, с които "специалисти" ще вършат своята си работа. Специалистите не се притесняват от факта, че не могат да наблюдават явленията свързани със светлината без самата светлина. Изследването на строежа на атома или на структурата на материята се правят според теории и предположения, които отговарят на едно явление, но не и на друго. В тези условия отхвърлянето на класическата механика е неизбежно, квантовата механика подобно на аристотеловата философия си поставя теории, върху които гради всякакви фантазии и догадки, които кой знае защо се наричат наука, а не с истинското си име, философия. Думата философия на гръцки значи мисловно задоволяване, и това е всичко, което прави квантовата механика. Ще разгледам част от основните митологеми върху които се гради цялостната мисловна пирамида:

1. Хипотеза на Планк;

Когато реших да започна със силен начален удар върху теориите му, помислих да  подходя по метода с Айнщайн, които е комунист и поклонник на молоха или на политически език, либерал обожествяващ държавната машина и нейния свещеник бюрократа. От Айнщайн все пак има някаква относителна поза, поради неговата ционистка активност, но това е друг въпрос. От биографията на Планк се вижда една трагедия, която почти прилича на лично проклятие, Първо съпругата му умира рано, той се жени за племенница, от която има дете живо и днес, но първия му син е убит на фронта през първата световна. Двете му дъщери близначки умират при раждане също съвсем млади, а другия му син доживява 1944 за да бъде обесен за заговор срещу ефрейтора, малко преди края на войната. Тази история наистина ме разтърси, очаквах да срещна мазен плагиат и комунист, а не лична мелодрама. Все пак не мога да не определя неговата хипотеза, като философско упражнение, а не като начин да се изследва творението. Единственото добро в хипотезата му е за неговото реноме и на групичката самозвани учени. Ако разбира се не включваме политиката на Айнщайн, която не мога да съм убеден да е изцяло правилна като подход. Накратко, идеята му за енергия на порцията, която е резултат от честотата по константа измервана в джаули за секунда е просто езикова и математическа еквилибристика. Честотата на светлината е условно понятие, въведено за да има математическо разграничаване на цветовете, а енергията на фотона е невъзможно да се открие, ни разбираме за него само когато фотона взаимодейства с материя.

2. Фото електричен ефект;

Това е явление, при което светлината попада върху някои видове повърхности и създава най различни ефекти, в повечето случай визуални. Понякога взаимодействието води до химични, галванични, статични явления, като вида на материята е определящ за явлението. Според уикито тук плагиата и философа Айнщайн е въвел формула, в която изобилстват отвлечени понятия като: маса и скорост на електрон и отново честота на електромагнитната вълна е замесена, независимо че е условно понятие. Разбира се и понятия като; "работа" и "енергия" ще се срещат все по често и по често, явно за да напомнят на публиката какво наистина липсва на квантовата механика.

3. Атомен модел;

Тук теориите започват с така наречения "пудинг модел", където атома е тестото, а електроните са стафидите, разбира се автора е англичанин, следващия модел е от японец и имаме по космически вид, "Сатурнов" . Следват модификации в тесни рамки вследствие на експерименти на Ръдърфорд, които разбира се показват едно, но не и друго. Тогава се появява и модела на Бор даващ начало на по дълбоко систематизиране на модела. Всички тези теории се усложняват и само показват предположения, но не и реални положения. Създават се опити които да докажат теории, а не се правят последователни наблюдения, които да представят взаимно свързани данни от различни изследвани върху дадено явление.

4. Теория на относителността;

Двете теории представляват не просто измислици, но и тотална фантазия като например; разлики във времето, при движещи се координатни системи, изкривяване на пространството, вероятно за по ефектно визуализиране в картинки и жонглиране с геометрия и висша математика. Основната грешка, пак да повторя и да си го припиша за мое откритие е; фантастичната идея за скорост на светлината, без да се отчита по някакъв начин взаимодействието и с предметите и други явления.

Заключението е едно и е просто, в света гениалните неща винаги са просто устроени, само класическата механика, математиката и евклидовата геометрия са истинска наука, всичко което е против тях следва да се отнесе до философията. Мога да оборя в несъстоятелност всяка една от тезите на квантовата механика, все пак ще спестя дългото и отегчително писане и ще започна търся обяснение на един уникален феномен.

Защо орлите могат да развиват скорост по голяма от земното ускорение, отговора е разбира се пак в Класическата механика, просто законите и не са открити напълно, за сега. Но и това скоро ще се оправи.

image

Тагове:   механика,

1. анонимен - ???
24.04.2009 17:33
Ти майтапиш ли се? Съвсем случайно видях това но съм просто ужасен. Хубаво и аз съм против квантовата физика но заради неща като експеримента котката на Шрьодингер които според мен абсолютно опровергават квантовата безпричинност и от там цялата квантова механика пада но пък ти си изплямпал абсолютни глупости! Това е най-нелепото нещо което някога съм чувал (виждал).
2. анонимен - ...
25.04.2009 14:51
Аз просто така си говора и се израсих така защото просто съм изумен че някой който може би има претенции че разбира от физика може да твърди подобни неща. И хубаво за мен няма да е никакъв проблем да обора горните теории. Нека сега кажа за любимата ми теория на относителността. Айнщайн е казал въображението е по-важно от знанието. И аз казвам същото но не в смисъл че въображението наистина е по-важно от знанието а че въображението е пътия към знанието. Айнщайн пръв в човешката история е доказал че само с чистата мисъл можем да променим представите си за природата. И той не само че е имал достатъчното научно въображение за да си представи всичко това което се казва в теорията на относителноста но и през 2004 беше доказано с научен експеримент че той е бил безусловно прав. Експеримента се казва Gravity Probe който представлява геостационарен сателит проектиран като единствената по рода си автономна космическа лаборатория. Нейната основна задача е да измери с помоща на 4 свръхпрецизни жироскопни уреда два от ключовите ефекти предречени и описани от теорията на относителността. Единият от тях е геодезен ефект - той измерва степента в която земната маса огъва локалната пространствена рамка. Другият ефект гравитомагнетизъм описва степента в която земята завихря намиращото се около нея пространство като следствие от въртенето си. Учените са категорични - резултатите не само доказват правотата на Айнщайн но показват че е предсказал реалното действие на двата ефекта с по-малко от 1 процент отклонение!

Сайт за повече информация: http://einstein.stanford.edu/

Така по-добре ли е?
цитирай
3. анонимен - Религия - наука -игра на криеница...
24.06.2010 18:48
Колкото и да си блъскате главите в сферата на квантовата механика не можете да вържете нещата логически защото има скрита част от закона, която не се дискутира в публичното пространство.Наистина трябва да имате уникално конструктивно въображение за да вкарате в ред полевата форма на енергията - материя!Това значи да влезете с "линия" в ХРАМА на сътвореното.Помислете имате ли синтезирани толкова познания за заобикалящата ви действителност? А как ще използвате знанията, във вид на атомни бомби ли? Знанията са оставени в древността и не са достъпни до " РА" - децки.

АРА технологии в енергетиката.