Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2007 00:51 - Свидетелството на „Карандила 2007“
Автор: bogoizbrania Категория: Забавление   
Прочетен: 1735 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 28.12.2007 22:01


Днес бях с една група от младежи трета възраст, които споделиха за преживяванията си на събора до Сливен, в местността „Карандила“. Заинтригува ме разказа на госпожа за свидетелството с което американски китаец започнал своите поучения.

Служението му започнало в Сърбия и Босна, където той геройски проповядвал дори и когато от небето падали бомби и ракети, след грандиозния успех и след като свършили бомбандировките Бог му казал да отиде в България. Чудесата разбира се го следвали навсякъде, като съответно те много му потрябвали именно на границата, защото там се случило едно от най великите свидетелства в служението му. Пристигайки на нашата митница, гневен митничар го хванал за яката с едната ръка а с другата му опрял пистолет в главата и с зъл глас изръмжал; „какъв си ти и какво искаш тука?“. След като китаеца започнал да му проповядва, митничаря свалил оръжието и с жален глас се оплакал, че е повярвал от два месеца, но понеже НЯМА ПАРИ ЗА БИБЛИЯ! не познава Господа.

Мислите че това е предизвикало шок в аудиторията, не! Повечето присъствали въобще не го помнят това „свидетелство“, както и други неща. Разказвам този случай за да отбележа с голяма червена точка повечето хора наричащи себе си вярващи и да се опитам да обясня причината за този абсурд. Такъв смешник е бил поканен само защото е американец и защото за разлика от белите може да прави простотии без да се притеснява, и най вече защото, когато той дойде тук, ще може да и той да покани някого от татък океана.

Много ми прилича на оня от силно афишираната книга „Небесния мъж“, която аз преди няколко години нарекох „подНебесния смешник“. Когато прочетох рекламата и в сайт на някакъв мисионер, май Иво Шатровски се казваше, относно тази реклама на книгата;

http://www.bulmn.com/Common/Bulgarian/heavenly_man.php

На линка можете да прочетете ситуация, в която палячото отива в Норвегия, намира стар гроб на жена която е била дълги годишен мисионер в южен Китай. Проповядвала е на много хора, върнала се в Норвегия където е починала, и сега вместо някои хора от Китай да изкажат благодарност не да се опитат да разберат колко пари е струвало на бедните земеделци тази мисия. Китайското менте се държи нагло с хората в църквата, като развива някакви простотии за значението на гроба в езическите им идолопоклонства и дори се гордее че е успял да ги накара да се засрамят, че са забравили за възрастната жена. Нищо че тя не е направила нищо за Родината си, а е взела от парите на хората за да работи за други.

Тогава беше на негов личен сайт и се опитах да получа обяснение за наглото държане на китаеца, и защо точно текст с такава нелепост е поставен да рекламира книгата, не само че не получих и най елементарен отговор, но дори други хора дойдоха да ме критикуват защо съм се държал лошо с човека, защо съм го нападал?

Разбира се има много други ереси и измамници, които може да се критикуват, но в блога ми ще спомена само наистина опасните, тоест промотират се от известни вярващи и не показват явно отклонения от Библията.

Ето го и тук; 
http://www.evangelskivestnik.net/statia.php?mysid=521




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Интересно ми е, какво те кара да о...
12.09.2007 09:15
Интересно ми е, какво те кара да определиш "Небесния мъж", като "подНебесния смешник".
Би ли се обосновал. Любопитно ми е.
цитирай
2. анонимен - пак аз
13.09.2007 09:33
Хех. Аз първи попитах. ;)
Мисълта ми е, че не можеш да изсипеш някакво обвинение, без да се обосновеш с факти. Или в случая поне да кажеш, защо мислиш така. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bogoizbrania
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3646107
Постинги: 2411
Коментари: 813
Гласове: 3779
Архив